BÖRJA SPELA FOTBOLL I IFK STOCKHOLM!
IFK STOCKHOLM FOTBOLL
En gång kamrat - alltid kamrat

Som medlem

Som medlem kan du vara med och bidra genom olika sätt. Det kan vara allt från att ställa upp ideellt som föräldraledare till att hjälpa till som volontär på något av våra egna arrangemang under året.

Volontär

Föräldraledare

Svenska Spel

Sponsorhuset
Som privatperson

Som privatperson finns det flera sätt att bidra till IFK Stockholms verksamhet. Du kan engagera dig som ledare i våra ungdomsprogram eller som volontär på våra arrangemang. Eller stödja oss ekonomiskt genom att bli stödmedlem.

Klicka här för att bli stödmedlem

eller här för att engagera dig ideellt

eller maila oss om ni har andra funderingar
Som företag

Genom nära samarbeten med näringslivet skapar vi förutsättningar för såväl individer som områden att utvecklas. Vi har bred erfarenhet kring CSR-arbete och skräddarsyr värdeskapande lösningar som passar just ditt företag.

Vi har flera olika paketalternativ, samt enskilda erbjudanden, med olika prisförslag för att se till att anpassa partnerskapet till just era behov. Oavsett storlek på ert företag, kan vi alltid hitta något för just er, stort som smått.

Hör av er till oss så kan vi se till att hitta en lösning som passar bägge parter.

Maila oss via denna länk

Svenska Spel

Sponsorhuset