BÖRJA SPELA FOTBOLL I IFK STOCKHOLM!
SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
IFK STOCKHOLM FOTBOLL
En gång kamrat - alltid kamrat

Hej Spelare!

Välkommen,

Under denna sida kommer ni som spelare i föreningen kunna hitta all information som gäller er som spelare i IFK Stockholm. Vi har samlat allt under nedanstående sidor:

Att vara spelare i IFK
Spelarutbildning
Uppförandekod
Spelarutrustning
Extraträning PLUS+
Bli domare eller tränare
Träning vid regn, kyla eller snö

Obs! Medlemmar kan logga in på hemsidan genom att klicka på ”Logga in som Medlem/Målsman”. De fyller därefter i sin mailadress och får en engångskod skickad till sig. Följ därefter instruktionerna.

Vill ni logga in men hittar inte era inloggningsuppgifter? Maila oss på: kansli@ifkstockholmfk.se
Problem att logga in?

Logga in som medlem

Som medlem kan du logga in i SportAdmins MedlemsApp om din förening har aktiverat den. Skriv in din e-postadress och klicka på hämta engångskod, skriv in engångskoden och logga in. E-postadress måste finnas registrerad i föreningens medlemsregister för att du ska kunna logga in.


”Oj, det verkar som att e-postadressen inte är registrerad”


Att du inte kan logga in kan bero på;


  • din förening har inte aktiverat MedlemsAppen eller har inte aktiverat just er grupp för att visas i         MedlemsAppen (kontakta din förening)
  • din e-postadress är inte kopplad till någon person – om du har flera olika e-postadresser rekommenderar vi att du testar logga in med dessa, kanske är det någon av dem som är kopplade? (om du fortfarande inte kommer in, kontakta din förening så kan de hjälpa dig att se vilken e-postadress som du har registrerat eller uppdatera din e-postadress)


Andra inloggningsproblem?


  • Kolla skräpposten i din mail efter mail/engångskoder från SportAdmin
  • Kolla med föreningen att rätt e-postadress står på dig/ditt barns personkort (inga specialtecken)
  • Logga ut, hårdstäng och logga in på nytt i appen
  • Uppdatera appen till senaste versionen
  • Avinstallera appen och installera på nytt
  • Starta om telefonen
  • Säkerställ att SportAdmins utskick är tillåtna och inte blockerade i inställningarna i din e-postdomän
  • Vid företagstelefon: kolla över säkerhetsinställningarna med IT-ansvarig
  • Logga in i appens webbversion https://app2.sportadmin.se/login och testa därefter appen igen
  • Logga in på en annan enhet
  • Kontakta supporten om inget av ovanstående fungerar
För vidare information

För att underlätta för er så har vi försökt skapa en smidig kanal för kommunikation mellan er som spelare och oss som förening.

Har ni övergripande frågor som gäller föreningen i stort ska ni maila oss på: kansli@ifkstockholmfk.se

Om ni har funderingar kring saker som rör laget, såsom träningstider och spelschema samt frågor kring just ert barn som spelare i träningsgruppen ska ni höra av er till gruppens ansvarige
 
Följ oss på Facebook
Se våra bilder på Instagram
Våra samarbetspartners
Våra huvudleverantörer
Våra utvecklingssamarbeten