Hej Ledare!

Under denna sida kommer ni som inloggad ledare få tillgång till interna sidor för att underlätta er roll som ledare i IFK Stockholm.

1. Börja med att skapa ett konto och logga in enligt nedan:

Obs! Ledare loggar in på hemsidan genom att klicka på ”Logga in som Ledare/Administratör” och använder det användar-id och lösenord de blivit tilldelade av föreningen via ett välkomst-mail.

2. När du sedan skapat ett konto är det dags att ladda hem appen, LÄS MER HÄR

Har ni inte fått inlogg än? Maila oss så löser vi det: kansli@ifkstockholmfk.se
Problem att logga in?

Kan du inte logga in i LedarAppen?

För att få tillgång till LedarAppen behöver du ha en profil och vara kopplat som ledare i en grupp i SportAdmin. Du behöver också ha en administratörsroll som föreningen ger dig.

Ibland händer det att man av olika anledningar inte kan logga in i LedarAppen. För att lösa problemet kan du testa följande steg:

• Kolla med föreningens kansli att rätt e-postadress står på ditt personkort (inga specialtecken)
  • Kolla skräpposten i din e-post om inloggningsuppgifter från SportAdmin hamnat där
  • Säkerställ att SportAdmins utskick är tillåtna och inte blockerade i inställningarna i din e-postdomän
  • Logga ut, hårdstäng och logga in på nytt i appen
  • Uppdatera appen till senaste versionen
  • Avinstallera appen och installera på nytt
  • Starta om telefonen
  • Vid företagstelefon: kolla över säkerhetsinställningarna med IT-ansvarig
  • Logga in på en annan telefon
  • Kontakta supporten om inget av ovanstående fungerar
Vid eventuella frågor

För att underlätta för er så har vi försökt skapa en smidig kanal för kommunikation mellan er som ledare och oss som förening.

Har ni övergripande frågor som gäller föreningen i stort ska ni maila oss på: kansli@ifkstockholmfk.se

Om ni har funderingar kring saker som rör laget, såsom träningstider och spelschema samt frågor kring just era spelare i träningsgruppen ska ni höra av er till gruppens ansvarige.