Välkomna till IFKs Arrangemangssida!

Välkommna till IFK Stockholm sida för arrangemang under eget regi!

Vi är liten breddförening som bara växer och växer, och en del av det är att vi arrangerar egna events och aktiviteter för alla barn och ungdomar i Skärholmen och längs hela röda linjen
Våra egna arrangemang

Vi erbjuder massa olika aktiviteter och events, som både är gratis och som kostar er en extra liten peng varje säsong. Läs vidare här nedan och genom att klicka er vidare till rätt aktiviteter för mer information om vad som ingår, vad det kostar och hur man gör en anmälan.

Vi erbjuder dessa i dagsläget;

Vad är på gång i framtiden?

• Summer Camp (skolavslut)
  • Sommarturnering
  • Höstturnering
  • Vinterturnering (futsal)

Vi har låga föreningsavgifter för att ni ska ha råd med detta...

Våra låga föreningsavgifter har vi för att dom föräldrar som vill, ska kunna skicka sina barn till våra extra aktiviteter som kostar extra pengar. Allt från lite mer ambitiösa extraträningar till roliga lägeraktiviteter som passar alla oavsett ambitionsnivå.

Hur gör man för att få vara med?

Först och främst ska ni välja en aktivitetet, läsa på mer om den och sedan göra en anmälan.

I vissa fall måste ni betala anmälningsavgiften direkt för att anmälan ska gälla och i andra fall så är aktiviteten gratis och ni behöver ej göra en anmälan i förväg.

Dert skiljer sig från fall till fall och det får ni vet mer om, genom att klicka på vardera aktivitetet.

För vidare information om våra arrangemang

Klicka er vidare på varje enskild aktiviteter eller maila oss på:

kansli@ifkstockholmfk.se