Vad händer i sommar för alla IFKare?
2021-06-04 13:17

Nu när sommarn närmar sig och det är dags för samtliga barnlag att ta ett uppehåll över sommaren så vill föreningen passa på att informera vad som finns att göra i sommar...

Nästa vecka går vi på sommarlov!
För barn upp till 13 år så tar seriespelet i Sanktan slut i mitten av juni och därmed även dom ordinarie träningarna med laget. För dom allra flesta barn är alltså sista träningstillfället redan nästa vecka (vecka 23). Sedan återupptar vi den ordinarie träning i augusti igen.

Obs! Kolla kalendern i Medlemsappen för mer information kring just ditt lag

Spontanfotboll (gratis)
Vi kommer att erbjuda alla våra medlemmar som är kvar i stadsdelen över sommarn att komma ner en gång i veckan under juli-månad till Vårbergs IP för att hänga och spela fotboll med vänner. Det kommer alltid finns ledare på plats och så ska vi försöka hitta på nåt skoj varje vecka tillsammans. Detta kommer vara helt gratis och utan föranmälan. Så det är bara att dyka upp!

Varje onsdag med start 7 juli kl 16:00 och framåt

Summer Camp (kostnad)
Veckan innan skolstart (vecka 32) erbjuder vi även en fotbollsskola, även kallad Summer Camp, för dom barn som vill avsluta sitt sommarlov med 4 dagar fyllda av fotboll och glädje. Denna fotbollsskola kommer dock kosta, och det krävs en föranmälan för att få paxa sin plats och vara med.

Mer information om dag, tid och hur man anmäler sig kommer snart.

Varma fotbollshälsningar från alla i IFK Stockholm Fotboll!

2022-05-02 19:24