Aktuellt

Under fliken "AKTUELLT" är tanken att vi ska samla allt sådant som är bra att veta för tillfället, allt från nyheter till dagsaktuell information som rör föreningen i stort.

Säger sig självt, all nyheter som publiceras på hemsidan som rör föreningen men även alla enskilda grupper. Det är här som ni håller er uppdaterade kring senaste nytt inom IFK Stockholm.

Vårt kommande nyhetsbrev som vi valt att kalla "Kamratbladet" och som vi ska börja skicka ut varje månad till alla våra medlemmar via e-post och i medlemsappen. Rör allt sånt som kan vara bra att veta.

Här samlar vi information om kommande utbildningar som finns att anmäla sig till inom föreningen, både externt och internt. Vi försöker uppdatera så ofta det går och i god tid så att folk hinner se och anmäla sig.