Äntligen dags för träning igen!
2021-02-01 18:00

Efter att ha legat nere med träningar sedan i december har vi äntligen fått klartecken från Fohm, Stockholms Fotbollförbund och Stockholm Stad att sätta igång med vår ordinarie verksamhet igen!

Vad det innebär rent praktiskt för just ditt barn samt vilka dagar och tider just ert barn tränar, har ni fått information om redan på er angivna e-post. Ni har fått både ett info-mail och en separat kallelse till träning. Så kolla er inkorg på e-posten två veckor tillbaka så ska ni hitta mail från oss.

När sedan vädret tillåter så är tanken att vi ska sätta igång all ordinarie verksamhet utomhus på Vårbergs Idrottsplats. I er medlemsapp kommer då samtliga träningspass (med kallelser) ligga uppe två veckor innan.

Vad som komma skall den närmsta månaden:
  • Klädprovardag: preliminärt datum 2021-02-28 (info mailas 2021-02-14)
  • Fakturering av föreningsavgiften: 2021-03-01 (fakturan mailas till er)
Tack och som vanligt kan ni maila oss på: kansli@ifkstockholmfk.se om ni har frågor!

2022-05-02 19:24