Exklusivt erbjudande från vår nya partner!
2022-10-08 17:42

Vi glada och stolta över att kunna presentera en ny samarbetspartner till föreningen som vi känner delar samma värdegrund samt syn på fotbollsutveckling som vi. Till skillnad från andra liknande företag så har MVP Akademi en sund syn på spelarutveckling och framförallt har dom humana priser och det var en av de största anledningarna till att vi valde att ingå ett samarbet med just MVP Akademi.

Samarbetet innebär till en början att ni som medlem får bättre pris på vissa av MVP Akademis tjänster, där vi känner att GRUPPTRÄNING gynnar er mest... i framtiden kanske samarbetet utökas och vi kan erbjuda er som medlem ännu bättre och fler alternativ.

Håll även utkik på gemensamma Camps vi kommer arrangera framöver, det finns chans på en Camp under höstlovet som håller på måndag till torsdag vecka 44. Mer info kommer snart

Gruppträning

• 1 st träning i veckan för 849kr per månad
  • 2 st träningar i veckan för 1499kr per månad
  • Obs! IFK-medlemmar får 50% rabatt de första 2 månaderna.

Under gruppträningar tränar spelarna på de delar som de inte hinner göra med sina ordinarie klubblag. Detta kan exempelvis vara: teknik, koordination, första touch, avslutsmoment.

Upplägg: max 6 stycken spelare per grupp. Med max 6 spelare per grupp jobbar vi på detaljer och avslutar varje träning med tävling på momenten som vi jobbat på.

Privatträning

• 1 st Privatträning med personlig PT: 699kr per pass
  • Paketpris: 10 PT träningar för 4990kr (499kr per pass)

Passet pågår i en timme och anpassas efter spelarens schema och behov. Vi jobbar med en individanpassad träning där vi i detalj går igenom de moment som spelaren vill utveckla.

För mer information kontakta MVP Akademi direkt:

E-post: info@mvpakademi.se

Hemsida: www.mvpakademi.se