Dags för IFKs allra första "Kamratdagen"!
2022-04-17 21:37

Dags för IFK Stockholms allra första "Kamratdagen"!

Vad är "Kamratdagen"? Det är en dag vigd speciellt åt oss medlemmar i föreningen där vi kan träffas och umgås över åldrarna och grupperna. Tanken är att vi ska äta gott, spela fotboll och skapa en gemensam föreningskänsla där vi lär känna varann, oavsett om det är spelare, ledare eller föräldrar.

Aktiviteter

Lagaktivitet: Varje Ålderskull skall inom sin grupp planera för en lagaktivitet och förslagsvis ha en gemensam picknick. Det kommer finnas en grill på plats som går att använda av alla, och så är även cafeterian öppen där det finns kök med kylskåp. Föreningen är även såklart med och hjälper till med allt.

Obs! Prata ihop er inom träningsgruppen redan nu för att planera något roligt.

Fotografering (Gratis): externa företaget IdrottsFoto kommer återigen ner till Vårbergs IP för att fotografera spelarna (enskilt) samt träningsgrupperna (lagfoto). Själva fotograferingen är gratis men om man beställer fysiska bilder på sitt barn så tillkommer en extra kostnad.

Obs! Specifikt fotoschema för just ditt barn kommer ca 2 veckor innan själva tillfället.

Vad: Kamratdagen (Gemensam föreningsdag)
När: Söndag 8 maj
Tid: 10:00 - 16:00
Var: Vårbergs Idrottsplats

Hoppas att många kan närvara och tillsammans ska vi se till att det blir en minnesvärd dag för alla!

Har ni funderingar, tips eller vill hjälpa till med något? Maila oss: kansli@ifkstockholmfk.se

2022-05-02 19:24