Nu kan man börja beställa spelarkläder!
2021-03-04 14:13
Vårt matchpaket

Nu är äntligen vår WEBBSHOP öppen för att ta emot beställningar av spelarkläder!

Ni kan alltså redan nu börja beställa kläder till ert barn i webbshopen, men då ska ni först veta att om man beställer enskilt via webbshopen så är det dom ordinarie priserna som gäller, alltså ej den gemensamma grupprabatten.

Vill ni däremot ha grupprabatten MÅSTE beställningen ske via föreningen. Det kan ni göra på två sätt:

ALT. 1 - Skicka ett e-mail

Ni skickar ett e-mail till kansli@ifkstockholmfk.se, där ni skriver:

• vilka produkter ni vill ha
  • vilka storlekar det ska vara
  • eventuella extra tryck och önskemål

ALT. 2 - Prova kläder i cafeterian

Innan/under en träning, gå in till cafeterian och gör en beställning. Ni ska först veta:

• vilka produkter ni vill ha
  • vilka storlekar det ska vara
  • eventuella extra tryck och önskemål

Ju snabbare vi får in era beställningar desto snabbare får ert barn sina kläder och kan få njuta av dom redan nu i mars i förhoppningsvis. Speciellt våra speciella "vinterkläder" för spel utomhus när det är lite kallare kan vara bra att ha redan nu.

För mer info om utbudet och vad det kostar med rabatten KLICKA HÄR (inloggning krävs)

För att komma direkt till vår webbshop KLICKA HÄR

2022-05-02 19:24