Välkommen till IFK Stockholm Fotboll!

Innan ni bestämmer er för att skicka in er intresseanmälan är det viktigt att ni läser igenom våra användarvillkor som bland annat förtydligar hur vi behandlar våra medlemmars personuppgifter.

Härmed undertecknar jag som aktiv medlem/blivande medlem/målsman till aktiv eller blivande medlem och bekräftar att jag läst, förstått och godkänner följande medlemsvillkor för medlemmar i IFK Stockholm FK (nedan kallad föreningen).

Nedan följer föreningens användarvillkor som måste godkännas av samtliga medlemmar för att medverka i föreningens verksamhet:

Du accepterar härmed föreningens: STADGAR, POLICYS och RIKTLINJER. Stadgar kan vid behov revideras och godkännas vid årsmötet. Policys och riktlinjer revideras löpande vid behov. Dessa finns att läsa på föreningens hemsida, www.ifkstockholmfk.se.

Du accepterar även att eventuellt synas på bild, film eller text på föreningens sociala kanaler, exempelvis hemsida, föreningssystem, Facebook, Instagram, tidningsartiklar. Syftet med foton och filmer som publiceras är att marknadsföra föreningens verksamhet och ska aldrig vara missgynnande för någon enskild individ.

Föreningen är personuppgiftsansvarig för behandlingen av personuppgifter som sker inom ramen för föreningens verksamhet.

Föreningen följer samtliga direktiv och riktlinjer från Riksidrottsförbundet (RF), samt alla de underliggande specialidrottsförbund (SF) och specialidrottsdistriktsförbund (SDF) som vi är medlemmar i.

Föreningen har som ändamål att bedriva idrottslig verksamhet i enlighet med ”Idrottsrörelsens verksamhetsidé, vision och värdegrund”.