"Summer Camp" i samarbete med Stockholmshem, Svenska Bostäder och Familjebostäder

IFK Stockholms Fotbollsskola kommer i år att hålla till på Vårbergs Idrottsplats veckan innan skolstart i augusti. Tillsammans med våra härliga ledare erbjuder vi sommarens roligaste vecka fylld med fotboll, lek och härliga upptåg!

Vi är glada och väldigt stolta att Stockholmshem, Svenska Bostäder och Familjebostäder är med och erbjuder alla barn och ungdomar boendes i området att få vara med i en fotbollsskola i sitt närområde till ett väldigt prisvärt pris.

Obs! Om ni är boende i något av ovanstående bostadsbolag får ni rabatt på denna camp.

Summer Camp 2023

Flickor och pojkar: 7-12 år (födda 2011-2016)

Spelperiod

Vecka 32 (7 - 10 augusti 2023)

Dag, tid och plats?

Måndag, tisdag, onsdag och torsdag 12:00-16:00

Plats: Vårbergs Idrottsplats (konstgräs)

Kostnad: 1000 kr ordinarie pris

- Rabatt för IFK-medlemmar: Endast 500 kr

- Rabatt för boende i Stockholmshem, Svenska bostäder eller Familjebostäder: Endast 500kr

Obs! Ange kontraktsnummer vid anmälan annars uteblir rabatten och din anmälan makuleras

Obs 2! Man får endast nyttja 1 rabatt åt gången. Er anmälan försvinner om ni lägger till två.

Först till kvarn!

Obs! Begränsat antal platser. Så först till kvarn gäller!

Vad ska mitt ha barn på sig?

Det räcker med oömma gympakläder samt ett par gympaskor/fotbollsskor. Efter anmälan och betalning får alla även ett startkit bestående av: t-shirt och vattenflaska

Anmälan och avgift

Notera att du skall betala avgiften för "Summer Camp" direkt vid anmälan. Mer info finns vid anmälningssidan nedan. Anmälningsavgiften ska vara betald i sin helhet innan anmälan är giltig.

Ni anmäler er via denna länk: ANMÄLAN HÄR

OBS! Genom att anmäla dig till denna aktivitet så godkänner du våra villkor.

Är ni boendes i Stockholmshem, Svenska Bostäder eller Familjebostäder?

För barn boendes i Svenska Bostäder, Stockholmshem eller Familjebostäder erhålls ett rabatterat pris där Fotbollsskola inklusive allt endast kostar 200kr.

Obs! För att erhålla boenderabatten måste du uppge ert kontraktsnummer direkt vid anmälan. Kan ni inte ert kontraktsnummer? Se er räkning/faktura eller kontakta er områdesvärd för mer information.

Detta ingår i priset

• Fotbollsundervisning mellan 12:00-16:00 (paus 13:30-14:30)
  • Spelarkit bestående av: t-shirt och vattenflaska
  • Mellanmål
  • Försäkring i anslutning till aktivitet
Träningsupplägg

Fotbollsskolan "Summer Camp" är anpassad för barn födda mellan 2010-2015 och alla barn är välkomna att anmäla sig oavsett tidigare fotbollskunskap eller klubbtillhörighet.

Summer Camp leds av våra populära och väldigt duktiga instruktörer Hiwa och Dawid.

Spelarna delas sedan in i olika åldersgrupper enligt: 7-9 år och 10-12 år.

Fotbollsskolan bedrivs i 4 dagar, måndag till torsdag. Ledarna är primärt ungdomar från föreningens lag med hjälp av vuxna utvecklingsansvariga som har hand om övergripande utbildning och organisering av verksamheten.

Träningsschema

13:00-14:15 Träningspass 1

14:15-14:45 Paus (mellanmål)

14:45-16:00 Träningspass 2

Bekräftelse

En vecka innan fotbollsskolan startar kommer vi att skicka ut ett informationsmail till er angivna mailadress med info om veckans schema, tider, kontaktperson med mera. Tyvärr så kan vi inte skicka ut bekräftelsen tidigare då vi har sista anmälningsdag nära starten.

Se till att betala anmälningsavgiften i tid, då garanterar vi er plats i vår fotbollsskola. Annars går platsen till nästa på tur.

IFK förbehåller sig rätten att flytta barn till annan idrottsplats om det visar sig att idrottsplatsen är fulltecknad. Vi har också en minimigräns för att en fotbollsskola skall genomföras på 20 deltagare.