Dags att planera in vinterns träningar!
2021-11-01 14:24
Gå in på Kalendern i Medlemsappen och planera vinterns träningar

Nu börjar utomhussäsongen närma sig sitt slut och då tar inomhussäsongen vid!

Många äldre lag fortsätter träna utomhus på Vårbergs IP så länge vädret tillåter, medan dom allra minsta barnen hoppar in och tränar inomhus redan i slutet av denna vecka men andra från nästa vecka. Var noga med att kolla vad som gäller för just ert barn...

Vad som gäller för just ert barn står i Kalendern i MEDLEMSAPPEN, så gå in och kika där eller fråga den ansvariga ledaren i er träningsgrupp om kommande träningar.

Obs! Tänk även på att det är höstlov denna vecka och dom allra flesta träningar är inställda. Dubbelkolla Medlemsappen som sagt för att vara säker på om det är träning eller ej.

Vad är Medlemsappen och hur laddar man hem den?: KLICKA HÄR

Här finns tips på hur man ska klä sig när det är kallt ute: KLICKA HÄR

2022-05-02 19:24